Real Time Analytics

Livet På En Kant

Kan bara inte låta bli

Publicerad 2011-10-09 07:54:09 i Vanlig vardag,

Egentligen nästan hatar jag bloggar som lägger in videos från youtube. Jag gjorde det igår och det var väl inte riktigt ok, men det var i brist på annat.

Idag gör jag det för jag kan bara inte sluta lyssna på låten. Första gången jag hörde den var på P4 Stockholm förra veckan och då trodde jag inte att jag skulle få höra den igen, men ack så fel jag hade. Jag har hört den flera gånger och det är inte så konstigt med tanke på hur sjukt bra låten är. Om någon vecka kommer den antagligen vara sönderspelad i radio, men nu - lyssna och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela