Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag får väl berätta mer senare

Publicerad 2011-10-11 06:37:10 i Vanlig vardag,

Det har blivit mycket bilder senaste tiden och lite mindre text. Jag kan bara konstatera att det beror på att jag inte orkar. Kroppen är fortfarande inte på topp och jag måste i första hand tänka på mig själv. Det blir nog bättre allt eftersom. I dagsläget orkar jag åtminstone med mitt jobb. Senaste veckan har det varit lite stressigt där också och det kände jag direkt av. Igår var jag helt slut och longerade bara Ante utan inspänning. Idag vet jag inte än vad jag ska hitta på med tottosarna. Efter jobbet ska jag först hämta ett par skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela