Real Time Analytics

Livet På En Kant

har lite att ta igen

Publicerad 2011-10-24 22:07:06 i Vanlig vardag,

Jag har en del bilder på lite nyinförskaffade saker jag ska fota. Mina nya ridbyxor som är rosa, lite andra hästgrejer och sedan har jag ett par nya Aprioribyxor. Kom på att mina vita Apriorijeans låg i tvätten med en djävvulsfläck som måste väck. Får ta tag i det till helgen.

Nu ska jag ta och lägga mig för imorgon är det tidig dag och jag vill vara pigg och alert. Har jag tur möter jag Roger på morgonen. Roger är våran stall/vaktråtta.

Så jävla kul när en hästägare ringde och frågade vad vi gjort åt "problemet" och tjejen som svarade sa: Jaa, vi döpte den till Roger. Haha, jag tror knappast att det var svaret som hästägaren önskat, men så jävla klockrent. Önskar jag kunde komma med sådana grejer ibland. Haha, nej, nu måste jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela