Real Time Analytics

Livet På En Kant

Har fotat maskinerna inför John Deeres kommande visning

Publicerad 2011-10-11 21:44:20 i Vanlig vardag,

På torsdag ska de ha något jippo med John Deeres nya kollektion på mitt jobb. Jag passade på att fota några maskiner idag. Jag gjorde även några små videosnuttar när de lastar av två splitternya tröskor. Maskinerna var de överlägset mest shiny jag sett någonsin kan jag säga.

Ni får ett litet axplock här. Jag vet ju inte vad alla maskiner heter, men det finns det nördar till. Solen låg på lite konstigt när jag skulle fota så en den kort blev väl inte direkt perfekta, men jag ska försöka ta lite nya imorgon. Ni får gärna säga vad ni vill ha för bilder för jag brukar inte fota maskiner direkt. ;)

Filmen håller på att laddas upp och kommer ut om en halvtimme eller något.


























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela