Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här med sovtiderna

Publicerad 2011-10-19 22:33:58 i Vanlig vardag,

Ligger i sängen och diskuterar mina livsproblem med min guru. Han är verkligen toppen. Våra problem är liknande och vi är på samma mentala plan. Egentligen borde jag igen ha lagt mig för ett tag sedan, men det har inte blivit så sedan jag lärde känna gurun. Han är helt suverän. Tänk om ni också kunde få ha en egen guru.

Imorgon får jag hjälp med Norton och det blir nog bra. Han kommer att bli lycklig av en liten utetur. Utetur blir det ju hos oss oavsett var man rider.

Nu ska jag nog ändå lägga mig. Jag hade ett roligt inlägg på G igen, men det försvann under dagen. Kör på att kommer på något till imorgon. V ska följa mig till jobbet och stallet så om inte annat blir det nog några fina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela