Real Time Analytics

Livet På En Kant

Snabb update - BIG news!

Publicerad 2011-11-19 13:10:43 i Vanlig vardag,

Kan uppdatera lite här också. Har sagt upp mina boxplatser och fått lägenhet och ett "eget" stall att husera i. Flytt till lägenhet blir till 1:a dec och stallet flyttar jag in i 1:a januari.

I stallet kommer jag att ha en stallplats att hyra och jag har inte bestämt i vilken form och till vilket pris jag ska hyra ut än. Tänkte att jag ska hyra ut så att jag inte konkurrerar med övrig verksamhet på gården. Det är nog det bästa i förlängningen.

Återkommer imorgon med mer information och lite bilder på stallet. Lägenheten får ni väl bilder på när jag flyttar in. Har varit in i den en gång och jag kommer ihåg planlösning, men inte hur det egentligen såg ut där inne.

Ser ju att det är ett antal personer som går in och läser regelbundet här och då kan jag lika gärna uppdatera relevant information.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela