Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu är det skrivet i sten

Publicerad 2011-11-02 21:44:24 i Vanlig vardag,

Jag tänker inte längre skriva i den här bloggen. Jag kommer att skapa en ny och den är endast till för mina närmsta. Ingen utomstående ska få adressen. Då har jag heller inget behov av att ha något spionprogram av något slag. Anledningen är att jag helt enkelt inte tycker att det är roligt att skriva här längre.

Glädjen med att skriva försvann i samband med att "stalkern" började läsa hundratrettielva gånger om dagen och glädjen har som aldrig återfunnit sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela