Real Time Analytics

Livet På En Kant

Stress!!

Publicerad 2011-05-21 09:34:12 i Vanlig vardag,

Jag hatar att känna stress, men idag blev det lite så. Det blev lite tight om tid nu och jag antar att det bara är att skynda på. Eftermiddagen kommer att bli bättre så det är väl bara att ta det lugnare då.

Nu ska jag alldeles strax åka iväg och köpa mina skor. Mina fötter hurts like hellt idag och jag tänker åka och handla i ett par floppatofflor. Jag vet inte var jag gjort av de äkta crocsen, men det gör ju sak samma. Bara jag slipper de där andra skorna.

Nästa vecka jobbar jag bara fyra dagar och det ska bli skönt. Jag fick också en förfrågan om att jobba midsommarhelgen och jag funderar seriöst på att ta det. Jag har pratat med några andra och de ska också jobba den helgen. Midsommar är inte min favorit och förra året festade jag nog för tio år framåt. Alkoholen som jag köpte och hade beräknat skulle räcka hela juli var slut på midsommardagsmorgon och det var ingen annan än jag som hade druckit. Ni förstår nog hur det blev. Ojoj, sånt som händer.

Nej, nu ska jag stressa iväg. Jag kan lägga in en bild senare.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-21 21:15:11

Nej stress är fan inte kul och inte är det hälsosamt heller. har hört någonstans att om man stressar kan man bli av med typ 10 år av sitt liv. Då känns det ju rätt onödigt att stressa ;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-21 22:02:54

Ja, det är väldigt onödigt faktiskt! Asskönt när man kan undvika det.

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-22 11:42:50

Har du inte lärt dig bloggvett än Jenny? Att svara i sitt eget inlägg gör bara irriterade läsare. Svaret vill man ju ha i sin egen blogg eller på mail så man slipper leta upp vart man kommenterade =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela