Real Time Analytics

Livet På En Kant

Problemen verkar vara lösta

Publicerad 2011-05-10 21:37:28 i Vanlig vardag,

Jag har inte kollat min blogg idag, men problemen verkar vara lösta och det är bra. Det tragiska kanske är att jag hade väldigt mycket besökare när den inte fungerade. Sedan kan man ju fundera på varför. Ändra om det berodde på att folk blev frustrerade av att inget nytt kom upp och att det inte funkade eller om det var så att de tyckte det var skönt att de slapp mig. Inte vet jag iaf.

Idag fick jag se min snygging igen. Han vinkade när han kom, bytte bil och när han körde iväg med den fina bilen log han väldigt sött. Jag log ju tillbaka såklart. Det kan vara så att det är något på g. Vi kan ju hoppas det. Jag tänkte att jag skulle fråga om jag kunde få åka med en sväng en dag. Det skulle vara sjukt kul. Älskar bilar med lite tryck i. Det här är ju dessutom en rolig bil. Åka med borde jag ju kunna få göra tycker jag. Idag hann jag ju inte prata med honom. Hoppas han kommer något mer i veckan, men det är nog lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela