Real Time Analytics

Livet På En Kant

Liten uppdatering

Publicerad 2011-05-26 10:39:07 i Vanlig vardag,

Jag gjorde om designen lite på bloggen idag. Senare ska jag försöka göra den lite mer personlig också. Just nu är det bara originalstilen. Jag blev helt enkelt lite less på den gamla. Sedan verkar det som att facebook-gilla-knappen försvann igen. Den är verkligen inte min favorit. Den är helt hopplös att hålla på med. Jaja, jag får väl fixa en ny helt enkelt. Nu börjar jag ju få upp vanan med det.

Idag skulle jag ha tvättat lite på morgonen, men jag orkade inte kliva upp så tidigt när jag var ledig. Istället tog jag en sovmorgon och ska gå ner nu och se om det finns några lediga maskiner. Sedan ska jag ta och åka till stallet. Egentligen skulle hovslagaren ha kommit idag, men han ringde igår och bokade om tiden.

Innan jag börjar med dagens projekt ska jag äta frukost färdigt för lediga dagar tar det ungefär en timme faktiskt.

Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Publicerad 2011-05-26 11:04:54

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela