Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad har hänt?

Publicerad 2011-03-25 21:53:28 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu är jag hemma från stallet och strax efter att jag kommit hem dök det upp mat från restaurangen här bredvid. Jag dukade bara upp och sedan öppnades även en champagneflaska. Gottgotteligottgott!

Stallet gick ovanligt snabbt och jag vet inte vad som har hänt med mig. Var kom tempot ifrån liksom? Nu ska jag dricka lite mer champagne och ha trevligt med sällskapet som är här ikväll. Snart blir det också tårta och kaffe. Nice fredag, lite lagom såhär. Finns väl kanske andra sätt jag hellre skulle spenderat kvällen på, men det behöver vi inte ta nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela