Real Time Analytics

Livet På En Kant

Inte så mycket

Publicerad 2011-03-17 20:56:31 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Det blev lite långa arbetsdagar nu och vet jag inte om jag har något att skriva, egentligen har jag nog en hel del att skriva, men inget av det som jag helst skulle vilja skriva om kan jag skriva här. Det är bara positiva saker så det är inte något negativt om någon utan precis tvärtom.

Jag kan iaf skriva att jag nu känner mig mycket piggare efter att jag ändrat vad jag äter. Det känns bra för då kan jag påverka själv om jag känner mig så trött och sliten som jag gjorde för någon vecka sedan. Idag blev det mat på "Indien" eftersom det inte fanns någon mat hemma och jag inte orkade handla innan middag.

Nu snart blir det däremot affären för det är en ny dag imorgon och det är ju bra om det finns mat då. Imorgon är ju dagen som jag hade tänkt göra något, men det ser ganska hopplöst ut faktiskt. Lär ju typ vara fast på jobbet till ganska sent och sedan, ja, jag får väl se liksom. Det skulle ju vara roligt iofs. Grejen är väl den att man typ måste ge mig en invit för att något ska hända, jag är lite dålig på att ta för mig ibland, och vem ska ge en invit när man jobbar till 18+ varje dag. Ja, jag får väl se hur dagen artar sig. Nu låter jag lite negativ, men det är jag egentligen inte, bara trött och har vetskapen om att jag måste gå och handla något. Just nu har jag inte ens lunch till jobbet hemma.

Är väl lika bra att gå innan jag somnar på plats. Kanske att jag får lite inspiration till att skriva något roligare tills jag kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela