Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tävlingssugen som bara den.

Publicerad 2011-03-28 22:55:35 i Vanlig vardag,

Hittade min gamla hemsida idag och vad roligt det var att läsa alla gamla kommentarer om mina tävlingar. Nu blev jag sjukligt tävlingssugen och bara måste sätta igång humle och dumle. Det här går inte annars. Tävling är ju typ enda anledningen till att jag har häst och egentligen borde jag inte ha kvar dumle, men nu är det så. Bara att sätta igång och träna de stackars små tottolottosarna och sedan anmäla till tävling.

Längtar nästan nu när jag kan känna känslan. Åhh, så här är det varje vår och sedan undrar jag varför jag varit så dålig på att rida under vintern. Jag måste lösa det här nu.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-03-29 06:16:05

Säg till så hänger jag jättegärna med och hjälper dig och kikar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela