Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ny kamera

Publicerad 2011-03-02 11:08:33 i Vanlig vardag,

Äntligen har jag fixat en kamera så nu ska ni få lite bilder på bloggen också. Jag hoppas kunna få till några bra. Kameran är väl kanske inte den bästa, men av erfarenhet vet jag att jag inte ska skaffa exklusiva elektronikgrejer. Jag tappar dem i backen, kör dem i tvättmaskinen, får hö inuti dem från stallet och liknande saker hela tiden. Däremot valde jag en som det är videokamera på också för det jag tycker det är roligt att ha lite videoklipp också.

Jag har några gamla videoklipp jag tänkte lägga ut bland annat på mig och Norton från en 1,40-klass, men jag måste lägga in videoredigeringsprogram på den här datorn först. Jag tror att det kommer att bli lättare att lägga in allt med den nya kameran. Det ska bli roligt iaf.

Nu ska jag åka till stallet och släppa ut hästarna en stund. Norton kan inte gå ut för Ante kan inte stå själv i den nya boxen än. Igår fick ju Ante gå ut en sväng också och äta och det gick faktiskt hyfsat bra. Jag hoppas benet är ok idag annars kommer jag att ångra mig djupt.

Kameran hoppas jag har kommit till fredag och ni kommer att få bilder på en gång kan jag lova. Läste bloggen från stallet där MB flyttat och de kommer att uppdatera löpande och nu ser jag faktiskt fram emot att hon ska föla. De hade någon plats till ledig just nu så om ni har en konvalecent eller fölsto kan jag verkligen rekommendera stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela