Real Time Analytics

Livet På En Kant

Måste planera lite till imorgon

Publicerad 2011-03-30 00:12:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Imorgon planerar jag för att lyckas få till tvättstuga på förmiddagen för då har jag rena kläder för ett bra tag framöver. Det behövs. Idag när jag sorterade hittade jag en massa andra kläder också som varit borta sedan flytten. Perfekt att tvätta allt på en gång.

På eftermiddagen kan jag åka till stallet och visa medryttarna var sadeln de egentligen ska använda hänger. Min sadel är ju min dyrgrip och den är väl insutten efter min rumpa och så ska det förbli. I löööv it! Vi är inne på vårat elfte år tillsammans nu och har många segrar ihop.

Idag fixade jag till en del som jag kan avsluta imorgon och sedan är det arbete på torsdag. Det kommer att bli bra. Känner mig laddad för att jobba. Går ju inte att jag är hemma såhär. Jag måste ju sysselsätta mig med saker annars förslappas jag ihop omgående. Nej, nu är det sängen och även om hunden kom hem helt grusig var sängen full med prylar som jag nu ska ta bort så inget nytt grus i sängen. He he! Jag vann idag!

Nu till sängen alltså och hoppas att jag kan ta mig upp imorgon. Jag är verkligen sämst på att kliva upp ur sängen. Förut beställde jag alltid väckning av andra, men det har upphört nu. Jaja, mobilen har snooze varannan minut och jag har den andra klockan på också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela