Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lång arbetsdag

Publicerad 2011-03-16 20:09:02 i Vanlig vardag,

Idag blev det inte mycket skrivande. Jag har jobbat från sju till sju idag. Det var lite mycket att göra, men det var ok. Är väl bara att köra sitt race och göra så gott man kan. Nu ska det bli lite middag och faktiskt för ovanlighetens skull är jag lite sugen på att se på tv.

Den här dagen har känts så ångestfylld av någon anledning. Jag förstår inte riktigt varför, eller kanske egentligen. Jag fattar inte att jag ska vara så förbannat känslig som person i vissa lägen. Den här biten av mig själv har jag verkligen jobbat med, men tydligen måste jag fortsätta arbeta med det. Ja ja, löjligt egentligen.

Hursomhelst är jag ändå på bra humör, hunden är glad och imorgon är en ny dag. Det är faktiskt så att jag vet varför jag är glad och det kan nog bli bättre.

Nej, nu ska jag äta. Skriver lite mer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela