Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hunden vet hur det ska gå till.

Publicerad 2011-03-04 16:20:01 i Vovven,

Herr V är en mycket bra man. Han hjälper till med det mesta både i stallet och hemma. Ställer inte så höga krav. Står för sin sak dvs kolla så att ingen annan man kidnappar mig. I stallet hjälper han till med de flesta sysslorna, för de kan han. Hemma hjälper han till att fördiska disken.

Här kommer lite bilder på hans arbete i stallet.

Här följer han med och köper torv!



Hjälper till att öppna torvbalarna!



"Fixar" torven till en bädd!







Färdig!



Han kan "göra" hö!




Här hjälper han till att mocka, även om det inte ser ut som att det är det han gör.



Här har han nattskiftet!




Som ni ser skulle jag inte klara mig utan Herr V. Han är toppen!

http://www.dn.se/kultur-noje/vilket-hundar

Kommentarer

Postat av: Anki

Publicerad 2011-03-04 17:14:28

Älskade hårboll.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela