Real Time Analytics

Livet På En Kant

Helgen var efterlängtad

Publicerad 2011-03-25 17:22:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Idag slutade jag lite tidigare än jag gjort de senaste två veckorna. Det var riktigt skönt att slippa stressa järnet. Jag hann till och med in på affären en sväng och handlade lite. Nu ska jag snart åka till stallet, eller rättare sagt, gå till stallet. Idag blir det promenad t o r för jag är redan upp i 6000 steg eller nåt och jag vill se hur mycket jag kommer upp i. Det blev lite ändringar idag så jag har bara kört moppe, annars hade det blivit betydligt fler.

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska hitta på i helgen. Jag är fortfarande sugen på att se den där filmen som jag tänkte se förra helgen, men då måste jag hitta sällskap till imorgon. Det är väl kanske inget problem egentligen, men jag skulle typ vilja gå på en dejt eller nåt nu. Det var Fanny som fixade att jag också blev sugen på det då hon började skriva om det på fejjan. Jag får väl fixa till något till imorgon kanske. Idag är det redan kört tidsmässigt.

Imorgon ska Ante börja få gå ut i hagen och jag ska linda benet från hoven till knäet för han lär ju få damp och bli lite halvgalen när han kan springa igen, men det ska bli skönt att kunna ha honom ute. Jag noterade någon gång förrförra helgen att han börjat bli lite piggare och han kanske har haft ont ändå, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela