Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bättre att jobba

Publicerad 2011-03-28 13:44:29 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Nu ska jag och hunden åka till stallet. Han verkar ha lite problem idag för han fick ett riktigt dampanfall när vi var ute på promenad och bokstavligen drog mig hem till dörren. Jag fattar inte riktigt problemet faktiskt för det är bara ibland han gör så, men det är alltid när det är sol ute. Det kanske fungerar bättre när vi ska till stallet nu.

Det här med sommartid är inte bra för mig. Jag har inte gjort någonting vettigt idag. Imorgon måste jag skärpa till mig. Det funkar inte. Jag kanske ska ställa klockan och ställa den någon annanstans än bredvid sängen så jag måste kliva upp och inte bara trycka på snoozeknappen. Den borde å andra sidan snart vara utsliten på min klocka faktiskt. Det är den mest frekvent använda knappen. Min gissning är väl att den används mellan fem och tio gånger per dag. Jag vet, visst är det tragiskt. Det är faktiskt så att jag gör mer när jag jobbar en dag.

Nu till stallet iaf och idag har båda hästarna varit ute. Det är bra för Ante att gå ut också. Igår stod han och sov när han kom in. Han och Norton lekte väldigt mycket i hagen. Skönt nu när de är utan täcke för emellanåt går de ganska hårt åt varandra.

Nu när jag tänker efter. Jag har faktiskt ringt endel bra samtal idag och det är ju alltid något. Nu ska jag fixa med FK så jag får pengarna jag ska ha därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela