Real Time Analytics

Livet På En Kant

Steg 2 blir check imorgon

Publicerad 2011-06-26 14:26:14 i Vanlig vardag,

Nu blir det stallet snart. Fanny ringde för ett tag sedan och sa att hon var på väg hem från hennes shoppingtur på IKEA. Får åka med henne till stallet idag igen. Tur är väl det. Jag gick ner på torget här i området och köpte mat alldeles nyss och jag var helt slut när jag kom hem igen. Det är så jobbigt att inte kunna  göra normala saker.

Idag blir det longering av Ante och Norton får nog vila. Han kanske bara får gå in och vila lite i boxen idag. Han tycker om att sova där inne.

Imorgon ska jag göra steg två i det som jag skrev om tidigare. Kanske att jag gör steg tre också. Nu är det inte så att jag gjort upp en hel plan med steg som jag ska utföra i ordning utan det här är de första sakerna jag ska ta tag i. Saken jag ska göra imorgon kan måste jag göra en vardag och det blir morgondagens "stora" projekt då det innebär att jag måste ta mig utanför dörren på riktigt för första gången sedan jag kom hem.

Det finns en möjlighet att jag genomför steg tre redan senare idag när jag kommer hem, men det återstår att se. Nu blir det iaf stallet och lite trevligt där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela