Real Time Analytics

Livet På En Kant

Less och åter less...

Publicerad 2011-06-14 08:06:12 i Vanlig vardag,

Jag är så fruktansvärt less på att ligga här nu. Jag vill liksom bara hem. För en stund sedan var jag på toaletten och jag kunde gå bättre än igår och försökte släppa gå-stolen lite, men då var jag helt slut när jag kom tillbaka till sängen. Ikväll är det tisdag och House-kväll och jag hoppas kunna se det. Samtidigt vill jag inte störa de andra här inne speciellt inte hon som är jättesjuk. Det jag ser fram emot är att jag vill åka till stallet en dag i helgen, hälsa på hästarna och sitta på en stol. Jag är otroligt tacksam för den hjälp jag har fått nu. Vissa människor är bara underbart snälla! Nu väntar jag på frukost och sedan på att läkaren kommer på sin rond, eller här var det flera läkare som gick runt på ronden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela