Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jävla puckon det finns alltså!!!!

Publicerad 2011-06-08 22:18:11 i Vanlig vardag,

Nästan varje dag tycker jag att man får uppgradera respektive degradera andra människor. Vanligtvis är det nog så att det bara är att den andra eller jag har en bättre eller sämre dag. Helt normalt alltså. Det är lite som ett vanligt flöde i ens liv.

Andra gånger handlar det om en större uppgradering respektive degadering. Det hände idag nämligen. Både och faktiskt! Hur kommer det sig då att vissa människor är äkta vara(om man nu får kalla människor vara, men ni förstår vad jag menar) medans andra människor bara tillhör ja, alltså, jag finner inte ens ord.

Idag blev jag positivt förvånad över några människor. De var äkta vara liksom. Medans en annan var en kraftig besvikelse. Jag vet inte om det är tur att jag är helt nerdrogad av citodon fortfarande eller om det inte är bra i just det här fallet. Det är nästan så att jag vill tro att det är bra och att det liksom dämpar chocken jag fick över människans dumhet. Eller så är jag fortfarande i chock. Fast jag borde inte bli förvånad.

Ni vet hur det än är. Vissa människor känner vi bättre än andra sedan vårat tidigare liv och vissa saker borde liksom inte förvåna en, men det här, ja, alltså jag saknar ord. Vad får en människa så förbannades jävla självupptagen och egocentrisk? Om ni har svaret får ni gärna meddela mig för jag vet ärligt talat inte och skulle gärna vilja veta så att jag kan undvika att bli likadan.

Nu ska jag lägga mig snart. Gjorde lite för mycket när jag fick för mig att jag skulle på affären för att köpa citronsaft. Det är inte lätt att vara lika tjurig som jag och promenaden till affären var allt annat än lätt. Imorgon hoppas jag kunna "lifta" med någon till stallet igen och om det inte går får det bli SL som kör mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela