Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag vill åka hem!

Publicerad 2011-06-11 13:05:41 i Vanlig vardag,

Imorgon ska jag nu få åka hem då och jag hoppas verkligen det. Läkaren var precis här. Idag var jag ute och åkte rullstol och svimmade. Som tur var hade jag kommit tillbaka till sängen så huvudet åkte bara rakt ner i madrassen och kroppen blev kvar i rullstolen. Läkaren här säger att det bara är blodtrycksfall. Jag var på väg och skulle duscha och det har jag naturligtvis inte gjort ännu och känner mig hyfsat äcklig. Tur att jag har hjälp med hästarna så jag slipper tänka på det nu, men jag tror ändå att jag måste flytta dem någon annanstans nu eftersom det känns som ett jätteprojekt att ta hand om dem närmaste tiden.

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-06-11 15:28:40

Se till att du inte bor ensam om då åker hem imorgon.

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-06-11 22:01:56

Vi har koll på kusarna! Dom går i hagen och har det bra. Mat, vatten och motion lite då och då är fixat. Så tänk inte på dom du =)

Fast dom hälsade förstås till dig och saknade dig. Jag tror Norton gnäggade efter dig igår.. (jag för inte var det det äckliga höet som jag kom med iaf)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela