Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag hoppas på det här nu!

Publicerad 2011-06-12 21:22:51 i Vanlig vardag,

Ligger inne på ks nu och har fått behandlingen, som består av en påse dropp. Jag hoppas att läkaren hade rätt när han gjorde bedömningen om inte annat är det bara en påse dropp. Det känns betydligt bättre nu och ni fattar inte känslan av att kunna röra benen lite, även om det fortfarande gör ont. Jag kände mig lite starkare under dagen idag ändå och nu på kvällen kan jag till och med utan alltför stor ansträngning sätta fötterna i sängen med knäna uppåt.

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2011-06-12 22:11:19

Men stackare, vad är det som händer med dig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela