Real Time Analytics

Livet På En Kant

Efter ambulansfärd...

Publicerad 2011-06-09 22:57:50 i Vanlig vardag,

Sådär, efter att ha blivit lite trött i stallet och kände att jag behövde lägga mig blev det ambulansfärd tillbaka till Danderyd. Där jag numera är inlagd. Jävligt höga krav för att få åka hem från det här hotellet-man ska tydligen kunna gå själv. Jag menar-jag kan ju gå på toaletten om de styr mig fram till dörren-hjälper mig i sittläge och sedan lyfter mina ben av sängen. Sen, beroende på styrka hos hjälpande, tar jag mig med assistans av en eller två till toaletten. Räcker inte det för att få åka hem? De säger 'Nope'. Illa! Jag blir alltså kvar, men eftersom jag får ha telefonen på kom jag på att jag samtidigt kan uppdatera er åtminstone. Inga prover visade fel och imorgon ska jag träffa en neurolog. Det var inte förrän alldeles nyss det slog mig att 'vafan, jag kan ju liksom inte gå just nu. Tänk om jag inte kan det när jag vaknar heller.' jaja, det får bli morgondagens huvudvärk. Dagens har jag redan plus in sjuklig värk i ryggen som kom sedan jag kunde börja röra armarna igen. Ja, för de var ju out of order ett tag också. Nej, nog om dagen och kvällen, jag måste försöka sova nu. Ny dag imorgon.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-10 09:17:18

krya på dig för imorrn ska du på party hos oss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela