Real Time Analytics

Livet På En Kant

Don´t mess with me!!!!!

Publicerad 2011-06-02 21:24:43 i Vanlig vardag,

Jag är inte lättuppretad och kan ta hyfsat mycket skit faktiskt, men nu har någon rågat måttet. Idag fick jag liksom nog. Ni som känner mig sedan tidigare vet att jag dessutom är jävligt långsur. Alltså, jävligt långsur!

Saker jag har funderat på idag som åtgärd är exempelvis att slå sönder rutan på person i frågas bil, men då kom jag på att det är så dumt att slå sönder rutan på bilen för då kan personen inte köra hem. Då kom jag på idén att slå på motorhuven (flera gånger faktiskt). Hela tiden kunde jag ocskå visualisera mig själv görandes detta med ett baseballträ. Det var bara tills jag kom på att jag inte har något baseballträ så det fick bli med stora, tunga släggan istället. Efter att ha funderat lite kom jag på att även motorhuven var dumt för innanför där, till skillnad från många personers hjärnor, finns det faktiskt något som kan gå sönder, vilket också kan leda till att personen i fråga inte kan ta sig hem. Därför kom jag på att det optimala borde vara att slå sönder bagageluckan för där finns det inget innanför, om det nu inte förhåller sig så att det ligger ett lik alternativt en levande människa däri, men det känns alltför långsökt även om man aldrig upphör att förvånas numer. Hursom finns det ändå inget bagage på bilen så även det alternativet föll bort.

Nej, jävligt sur är jag alltså nu. Jag skrev för någon dag sedan om skitstövlar och det var andra, men som jag alldeles nyss skrev är måttet nu rågat och jag har fan fått nog alltså. Jag är inte bara sur. Jag är skitförbannad om jag ska vara ärlig. Åtgärder måste liksom vidtas och nu är det på mitt sätt. Mitt sätt innebär inte att jag behandlar motparten respektlöst, nonchalant eller väldigt illa. Jag förstör inte saker, jag förstör inte för personen(i någon större utsträckning). Jag gör helt enkelt saker som bara är så förbannades jävla irriterande!

I min hjärna har det snurrat saker som jag gärna skulle göra, men det är som att det finns en magisk gräns som man inte får passera. Det är den där gränsen som så många passerar ändå. Jag vet inte riktigt vad man ska kalla den. Den liksom bara finns där.

Jag har iaf gjort upp en plan för vidtagande åtgärder för att rätta till detta.

Från en sak till en annan. Idag hämtade jag mina saker som jag haft vid boxarna jag haft senaste månaderna eftersom de boxarna helt plötsligt hade intagits av andra hästar. Så vitt jag vet har jag betalat hyra för dessa boxar även under juni månad samt att jag även hade torv kvar där inne. Dessa hästar hade alltså egentligen ingenting att göra där. Jag orkar inte bråka och lägga så mycket energi på det. Jag tog snällt mina saker, dvs borstar och liknande som jag haft i närheten och bar till annat ställe. När jag kommer till mina vattenhinkar ser jag att den ena är full med vatten och eftersom min torv låg i boxarna och jag är en latmask orkade jag naturligtvis inte gå ut och tömma den utanför. Jag tömde den helt enkelt inne i boxen. Mitt problem? I don´t give a shit about it! Det blev faktiskt väldigt blött ska jag erkänna, men shit happens som man säger ibland. Det kändes väldigt bra och det är huvudsaken. Mer kommer att komma. Hälla ut full hink i annan box är bara början. Det kommer att bli värre. Tro mig! Jag är fan jävligt sur nu! Ha ha ha ha ha ha ha ha!!!!! Så roligt som det kommer att bli närmaste tiden. Det har inte jag haft på länge. Som jag sa, måttet är rågat nu.


To be continued....

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-06-02 22:07:59

Jag förstår dig till 100 %. Skulle också bli väldigt förbannad och sur om det hände mig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela