Real Time Analytics

Livet På En Kant

Välbehövlig ledighet idag

Publicerad 2011-07-21 11:41:21 i Vanlig vardag,

Idag är jag ledig. Det ska bli så skönt. Sista dagarna har blivit så stressiga.

Jag har behövt åka tre timmar innan jag börjar jobba för det är både hund och katt nu. Sedan har åkt till jobbet och behövt åka till hästarna efter jobbet. Helt galet slut har jag varit. Riktigt jobbigt har det varit.

Sedan har jag också försökt tömma sista boxen jag har kvar och jag började ta spaden i måndags, men redan då var jag helt slut och fick lämna allt som det var. Jag orkade helt enkelt inte. Istället blir det bara en massa ångest över alltihop. Just nu är det inte ens roligt att åka till stallet.

Idag ska jag iaf till Försäkringskassan och kolla så att de betalar ut mina pengar och jag ska även förbi vårdcentralen. Det funkar inte att börja jobba mer än jag gjorde den här och förra veckan och då har jag inte ens haft betungande arbetsuppgifter. Jag hoppas verkligen att det börjar ge med sig snart och att jag blir piggare och piggare. Det är så tråkigt att inte orka göra saker som man annars gör.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-07-21 12:33:49

"en galnings bekännelser".. hahaha! Fast jag skulle nog inte se det riktigt så. Å andra sidan kanske jag inte har fått se din galna sida än?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela