Real Time Analytics

Livet På En Kant

Trött som jag vet inte vad

Publicerad 2011-07-20 10:01:01 i Vanlig vardag,

Ska boka en tid på vårdcentralen igen för det här fungerar inte så bra när jag inte känner att jag kan jobba mer än jag gjort de här två veckorna. Det som känns sämst är att jag haft lätta arbetsuppgifter och även om det har gått bra är det när jag gjort lite mer än det som jag blir extremt trött.

Det är också mycket jobbigare att försöka hinna med mina hästar däremellan. Ja, hinna med och hinna med. Jag ger dem ju bara mat och vatten, sedan går dem i princip bara i en hage och drar benen efter sig. I helgen orkade jag visserligen pallra mig upp på en häst lördag och den andra söndag, men att både rida och köra tvättstuga på söndagen kändes som efter ett maraton måndag morgon.

Har dessutom bestämt mig för att be att få en remiss till en sjukgymnast då jag känner att jag är mycket svagare i vänster sida, mestadels benet, och jag vill få det åtgärdat så snart som möjligt. Det är mest när jag börjar bli trött som jag det märks och det känns som att jag släpar benet efter mig.

Jaja, nu ska jag inte klaga. Jag har mat på bordet och tak över huvudet. Dessutom HAR jag ett jobb att gå till och arbetsgivaren är asschysst så vad är egentligen problemet? Det är väl bara att jobba för att bli bättre. Jag får väl helt enkelt ta små pauser emellanåt.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-07-21 12:03:30

Det kommer förhoppningsvis bli bättre och bättre med tiden. Det har ju gått rätt fort tills nu så det kanske bara är en tillfällig dipp.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela