Real Time Analytics

Livet På En Kant

Statistik

Publicerad 2011-07-21 13:31:48 i Vanlig vardag,

Har suttit och väntat på ett telefonsamtal idag och i brist på annat la jag in en statistikräknare. Den hamnade till slut längst upp till höger för jag fick inte in den i menyn. Statistiken om totalt antal besökare stämmer lite halvhjärtat då jag hämtade informationen från GoogleAnalytics och koden där inte har stämt sedan februari. Den statistiken visar ungefär hälften mot vad som egentligen besökt sidan.

Senaste veckan har jag däremot haft en dipp vad gäller mina vanliga besökare.

Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

 

Statistiken gäller alltså bara från idag. Ska bli intressant att följa då jag inte brukar ha mer än dag för dag statistik. Den här har jag hämtat från http://www.susnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela