Real Time Analytics

Livet På En Kant

Solen skiner ju iaf

Publicerad 2011-07-14 08:19:48 i Vanlig vardag,

Nu ska jag alldeles strax åka iväg till jobbet. Igår kom jag på att jag fått ett litet problem då jag varken har någon att åka ut till stallet med eller busskort i eftermiddag. Det löser sig väl innan det hoppas jag.

Jag har varit väldigt trött sedan jag började jobba och jag hoppas verkligen att det blir bättre. Så här orkar jag inte ha det. Dessutom måste jag ringa och boka en ny tid för återbesök hos läkaren. Det känns helt orimligt att jobba full tid redan om en vecka.

Nej, nu ska jag sluta klaga. Det är jättefint väder ute idag och det kommer nog bli en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela