Real Time Analytics

Livet På En Kant

Omstrukturering pågår

Publicerad 2011-07-30 14:01:14 i Vanlig vardag,

Jag talade i ett tidigare inlägg för någon dag sedan om att man blir som en blandning av de tio man umågs med mest. Det här har jag nu funderat över lite ytterligare och bestämt mig ännu mer för att det ska bli lite ändringar här framöver.

Det här kommer inte att hålla i längden annars. Lite tid kommer det att ta sedan hoppas jag att det ska börja se lite annorlunda ut. Det bara måste bli så. Jag orkar inte med annat. Det här tar alldeles för mycket energi av mig nu.

Jag tänker inte lägga ut här vad jag tänkt göra osv. Ni får helt enkelt välja i att spekulera.

Jag har också förstått skillnader i anvsarstagande och ansvarstagande nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela