Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min eftermiddag

Publicerad 2011-07-21 16:41:56 i Vanlig vardag,

Idag tog jag en softardag ändå. Kände mig helt sänkt i morse så det var lika bra. Nu på eftermiddagen har jag ändå avslutat steg 3 av 3 av det som jag sagt att jag påbörjade i söndags. Nu upptäckte jag att jag även hade ett steg 4 att ta tag i, men det var bara halvt ungefär. Det var lättare än jag trott att avsluta den har här fasen i Projekt: Fixa den gamla skiten!

Jag har en seriös plan för hösten och jag hoppas att allt går vägen. Det kommer att innebära en hel del jobb för mig personligen, men jäklar vilket bra resultat den kan bli. Känner mig sjukt taggad för att få igång det här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela