Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland undrar jag

Publicerad 2011-07-07 21:25:25 i Vanlig vardag,

Jag är ju lite som jag är och det märks ibland när jag skriver. Kom precis att tänka på ett inlägg jag gjorde för någon dag sedan när jag skrev om de snygga möblerna. Jag tror att jag som missade att skriva en del. Möblerna jag tyckte var sjukt snygga var ju den viktorianska soffan och fåtöljen på Trendhunter och inte IKEA-möblerna. IKEA möblerna tyckte jag bara var lite lagom läckra.

Känns som att jag gör sådana saker hela tiden på bloggen. Skriver så att det kan missuppfattas alltså. Måste nog bättra mina inlägg lite, men det är så svårt när man skriver på och sedan bara klickar på publicera-knappen. Jag orkar inte sitta och läsa igenom allt en gång till då. Ni får helt enkelt ha överseende med att jag är jag, för tyvärr lär nog jag fortsätta vara jag, men det är väl det ni tycker om med mig också hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela