Real Time Analytics

Livet På En Kant

O-O-O = Out Of Order

Publicerad 2011-01-18 20:17:05 i Vanlig vardag,

Klockan är nu 20.08 och jag är helt slut. Klockan 20.20 ska jag gå och bära 4 Malmbyråer. Hur kroppen ska kunna orka att ens bära sig själv är just nu obegripligt. Jag skulle behöva lite av "the force" från Star Wars filmerna. Hjärnan har också slutat att fungera tror jag.

Jag läste en gång en bok som beskrev hur det skulle vara om aliens kom ner till vår jord och skulle tvinga alla att le konstans. Beskrivningen var ganska underhållande. De skulle hänga fast våra mungipor i ögonbrynen med snören för att det skulle se ut som att vi log. Jag skulle behöva gå ett steg längre idag och dessutom, utöver snörena trycka in två tandpetare vid varje öga för att hålla ögonen öppna. Jag vet inte hur trovärdigt det skulle bli, men jag kanske inte skulle halka och slå ihjäl pga ögonlocken föll ihop av trötthet iaf. Dessutom märker jag nu hur jag börjar prata i dåtid om någonting som jag ska göra alldeles strax. Det får nog avsluta detta inte så intelligenta och, faktiskt, ganska onödiga och icke intressanta blogginlägg. Jag är nu konstaterat O-O-O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela