Real Time Analytics

Livet På En Kant

Nu ska ni få ett tips!

Publicerad 2011-01-17 18:14:50 i Vanlig vardag,

Det är töväder och ni kör moppe.

Om ni behöver stanna och ta av er hjälmen. Kolla att ni inte står vid ett tak där det droppar vatten. Speciellt inte om ni behöver lägga av er hjälmen. Kolla åtminstone så att hjälmen har "skalet" uppåt. Jag kan, av erfarenhet, tala om att det fort hinner bli mycket vatten i hjälmen annars.

Detta vatten är iskallt.Eftersom man är tvungen att ha hjälmen på sig är det dumt. Förutom att man blir blöt i håret rinner det också ner i ansiktet. Högst obekvämt.

Så nästa gång ni kör moppe i töväder. Tänk på detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela