Real Time Analytics

Livet På En Kant

Funderar på hur skadad jag egentligen är

Publicerad 2011-01-09 08:28:14 i Vanlig vardag,

Igår kom jag hem kl 21 på kvällen, eller egentligen strax efter. Idag är det första jag gör att åka till stallet. Hur skadad i hjärnan är man egentligen? Det undrar jag nu. Ibland undrar jag också vad människor utan häst gör. Under dagen nu ska jag fundera över hur skadad jag nu är, om jag överhuvudtaget är det. Jag känner faktiskt andra som är precis likadana.

Idag blir det då Jäger först. Han står förresten inne och väntar på mig just nu. Sedan ska jag åka till mina tottolottisar. Mina medryttare kommer att hjälpa mig att fixa med torv idag och det behövs eftersom jag har bilbrist just nu. Jobbigt! Förhoppningsvis kan den gamla pärlan nu få en tur hem eftersom dens garageplats nu är ledig. Sedan ska den säljas till ny ägare.

Ha en bra dag nu allihop! Jag återkommer med rapport lite senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela