Real Time Analytics

Livet På En Kant

Efterlängtad helg....

Publicerad 2011-01-14 17:11:34 i Vanlig vardag,

Den här helgen har jag verkligen sett framemot mer än många andra. Inte för att den är speciell på något sätt, men den här veckan har varit så jobbig. Egentligen utan att något speciellt har hänt utan den har bara varit jobbig. Nu sitter jag och väntar på bussen som går om en kvart. Ikväll kanske jag tom är så trött att jag orkar sätta mig och titta på tv, om jag inte somnat innan det förstås.

Nej, nu ska jag ta och byta om och sedan knalla iväg till bussen.

Vi hörs lite senare! Kanske att jag har något underhållande att berätta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela