Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mindre rumsrent

Publicerad 2011-02-20 23:10:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Den här bloggen handlar om livet på en kant och tyvärr är det livet inte alltid rumsrent. Nu på kvällen satt jag och surfade runt lite. Tog en sväng lite här och lite där på nätet. Helt plötsligt var jag tillbaka på blogg.se´s sida och där hittade jag sidan över dagens mest besökta bloggar. Ni kanske har noterat den lilla detaljen att jag inte är som andra därför gled min hjärna in på annat. Jag vände helt enkelt på texten och gjorde om listan till topplistan över någon lista med porrfilmer. Namnen på listan är alltså namn på porrfilmer. Läs själv! Jag tycker personligen att listan blev roligare då. Blogg nummer ett vill jag inte lägga till den listan för den har jag faktiskt läst och jag tycker att den är riktigt bra. Den utgår. Hela listan kan sammanfattas med: Namnet säger allt!
Först tänkte jag skriva en liten text med handling, men jag känner att det nästan känns lite för vulgärt. Det får räcka med att ni läser namnen på bloggarna och associerar rätt. Läser ni min blogg borde ni kunna få till det.

  • 1.14 år och Gravid till 15 år och Mor...
  • 2.† AWESOMENESS †
  • 3.LIENE
  • 4.Dressyrmupparna
  • 5.SARA EkMAN
  • 6.Bea - Top Model Worldwide
  • 7.--♥ T H A I P I N N E N ♥ -- tävli...
  • 8.Beatrice från Gotland - fotoblogg
  • 9.vad gör vi? Nu kör vi! - TÄVLINGAR
  • 10.Hannah - vardag, foto & mode.
  • 11.Fashiontwisted's modeblogg!
  • 12.L e i a ! ☆
  • 13.Emmiev
  • 14.FASHIONSTARS
  • 15.-bbella | the asian one ::
  • 16.LOVISA - Träning, Smink, Musik
  • 17.Alexandra Reichert - FOTOBOMB.se
  • 18.N A T H A L I E - tävlingar varje ...
  • 19.Angelica Carlsson
  • 20.Fucking awesome - en gay blogg
  • Eftersom jag tänke skriva en liten text googlade jag också på ordet porrfilm i hopp om att finna lite information, men det lade jag genast ner. Istället fick jag se att det finns sidor som heter sprutsugen och runken. Jag hoppas att jag inte måste förklara att jag precis fått mitt största skrattanfall på länge.

    Nu börjar också BigBrother och jag tänkte häromdagen att det faktiskt skulle vara roligt om de bloggade, men inte kunde se annat på nätet eller eventuella kommentarer. De kanske gör det. Jag har ingen aning för jag är ju inte så intresserad av TV, men ni måste hålla med om att det skulle vara intressant då.

    EX  EX AF AF

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här
    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Livet På En Kant

    Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela