Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lördagsnöjen

Publicerad 2011-02-12 09:35:18 i Hästarna,

Idag då är det as usual stallet på schemat. Ska försöka åka iväg snart så jag kan ha lite softar-kväll framför tvn sen. Möjligt att det kanske blir dönicke-surf framför datorn istället, men jag börjar vara lite less på datorn nu. Finns inget mer att surfa på. Jag har liksom surfat all information just nu.

Idag blir det en prommis med Ante i solen. Norton tänkte jag rida en liten sväng och MB får vila som vanligt. Antes ben är fortfarande lite svullet, men jag ska prova att linda benen idag och hoppas att det kanske blir lite bättre av det. Annars blir det till att ringa veterinären igen. Tråkigt, men ett ont måste. Tur att det finns veterinärer iaf.

Kanske att man ska ringa och höra om man ska ta tåget och ta en liten fika på andra sidan stan. Skulle vara lite skoj det också. Tåget går ju nästan direkt numer. Jag tror att det får bli så helt enkelt.

Jag skulle så gärna vilja ha en liten kamera att ta bilder med. Min andra har ju gett upp hoppet för hundrafemtielfte gången och jag har gett upp den. Ska skaffa en ny, men det blir inte den här veckan.

Mina bildbidrag får bestå av gamla bilder så länge, men det är bättre än ingenting.
De här två har lite olika typer av pose här. Ha ha, vad söta dem är.



En av mina favoritbilder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela