Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag kan ju faktiskt dela med mig av min dag.

Publicerad 2011-02-26 22:30:06 i Vanlig vardag,

Jag kan ju faktiskt skriva ett inlägg om vad jag gjort idag också, om ni är intresserade, annars får ni väl sluta läsa helt enkelt. Dagen började med att jag hade sovmorgon. Sovmorgon och sovmorgon. Jag vaknade av mig själv strax före sju, men orkade inte kliva upp förrän lite senare. Jag och vovven hade lite morgonmys först. Ringde en del samtal medans jag åt frukost, som handlade om hästarna. Det blev faktiskt en hel del telefon idag speciellt där på morgonen, men nu verkar jag ha fixat det mesta. Pratade också med världens bästa Magda idag. Jag bara måste åka och hälsa på dem någon dag. De är så himla bra. Sedan tog jag och vovven en liten promenad bort till kolonilotten, som han anser är han nya personliga lekplats. Han är så söt. När man gått halvvägs och säger leksak till honom springer han som en galning bort till hans "friggebod" och hämtar hans leksak. Sedan springer han som en galning tillbaka till en och visar upp sitt byte dvs fotbollen som han stulit från något fotbollslag. Den är hans nu, eftersom den är ett byte han fångat på en jakt enligt honom. Jag, ja, jag skämdes som en gris när han gjorde det, men vad ska jag göra? Ge tillbaka en boll som han redan hunnit bita hål på? Efter det blev det en sväng till stallet. Medryttarna var där idag och de hade hjälpt mig med torv och spån och medans de red fixade jag Ante och mockade och så. Efter det hjälptes vi åt med resten och sedan fick jag skjuts till stationen. Hem och promenera hunden och efter det middag och dagen var till ändå. Då återstod bara dösurfande på datorn kvar. Jag är ju inte så intresserad av tvn och har inte ro att titta på något där. Nu när jag skriver inser jag att mitt liv inte ser så intressant ut faktiskt. Jag kanske måste börja hitta på saker eller nåt, eller så får jag inse att det är så här mitt liv ser ut och jag är nöjd med det. Efter kort betänketid väljer jag det sistnämnda. Jag är nöjd med mitt liv. Dagen har inte varit särskilt stressig och den har nästan varit lite avkopplande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela