Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har lagt upp några mål nu

Publicerad 2011-02-25 11:02:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Från början tänkte jag att jag bara ville ha mina "närmsta" som beökare på den här bloggen. Jag tyckte det var roligt att se vilka som kom in och läste på min blogg. Det var nästan så att jag kunde gissa mig till vilka det var. Nu har jag ändrat mig. Tävlingsmänniska som jag är kan jag inte se samma statistik dag ut och dag in. Jag behöver se att det blir fler och fler och fler. Jag vet inte vad som driver mig, men så är det.

Jag tänker inte skriva mina mål här, men jag har uppnått mål 1 kan vi säga. När jag uppnår mål två tänker jag skriva det, men jag tänker inte säga vad det är. Jag skulle kunna tänka mig att det är om ungefär två månader framåt.

Nu försöker jag arbeta målmedvetet, men jag vill fortfarande inte tappa tråden i mina inlägg och jag känner att jag börjar hitta formen på min blogg. Jag vill gärna ha en röd tråd och jag tror att jag hittat den nu. Alla inlägg är jag inte nöjd med, men jag försöker skriva det jag vill och har på hjärnan och hjärtat för dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela