Real Time Analytics

Livet På En Kant

Förvånar mig själv

Publicerad 2011-02-16 22:17:30 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Idag har jag funderat ganska mycket. Jag blev väldigt förvånad över mitt eget agerande och kunde inte släppa tanken på det. Det är till och med så att jag inte kan förstå hela mitt tankesätt. Man tror ju att man känner sig själv, men det här var jag inte beredd på.

Kanske att jag om någon dag förstår mig på mig själv lite bättre. Det kanske är en utveckligsfas eller nåt. Just nu fattar jag ingenting, men tiden får väl utvisa. Helt klart är att vissa människor uppenbarligen, utan att man känner dem bättre än den som står bredvid på något sätt betyder mer. Konstigt, men det blev väldigt tydligt för mig idag. Jag måste göra en analys, vilket jag gör om det mesta, och sedan komma tillbaka och skriva vad jag kommit fram till i en liten rapport.

Jag hade tänkt skriva inlägget lite bättre, men nu är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela