Real Time Analytics

Livet På En Kant

Alltså, jag kommer att bli så rik!

Publicerad 2011-02-17 22:32:00 i Tankar om att ha Livet På En Kant,

Ja, med mina fantastika intäkter på denna blogg kommer jag att bli miljonär snart. Jag har redan efter två månader tjänat 1 kr och 17 öre och jag menar förra veckan hade jag ju bara tjänat 4 öre. Woho!!! Framåt går det iaf. Saaaakta men säkert. Vid 600 kr får jag min första utbetalning och den måste väl ligga ungefär 599 månader bort nu.

Helt fantastiskt! Snart blir jag väl blogger-of-the-year också. Undrar vilket inlägg som kommer att bli det bästa då? Min personliga gissning är det om badbyxorna. Mode blogg á la Jenny Den är helt klart en av mina favoriter. Bara att blogga på då. Allt för att bli nummer ett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela