Real Time Analytics

Livet På En Kant

Sitter och funderar

Publicerad 2011-12-06 21:04:17 i Vanlig vardag,

Har suttit och funderat flera dagar nu på om jag ska ringa eller inte. Eller, egentligen inte om jag ska ringa eller inte utan mer vad jag ska säga. Han sa ju att "det är bara att ringa" och jag behöver ju hjälp med stallet. Nu när jag har flyttat in har jag insett att det inte bara är stallet jag behöver hjälp med. Jag har just nu inte ens en insexnyckel för att sätta ihop mina badrumsmöbler.

Så vad säger jag då till denna Andreas när jag ska ringa? Jag vet faktiskt inte och inte verkar det vara någon som vill komma med tips heller. Trodde människan skulle dyka upp igår, men det gjorde han inte. Hmm....får helt enkelt fundera vidare. Hade varit lättare om han hade hört av sig till mig, men han spelade som över bollen på min sida när han sa: "det är bara att ringa".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela