Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens stora I-landsproblem

Publicerad 2011-12-25 10:07:08 i Vanlig vardag,

Mitt största problem idag är egentligen två stycken. Igår, självklart på julafton, öppnade jag en räkning. Jag vet, det är dumt och naturlitvis var den mycket större än jag hade räknat med. Typ 2000:-. Sista tiden har jag gjort hundra uträkningar i excel och hur jag än vänder och vrider på det går ekvationen ihop. Nu till min stora fråga: Hur är det möjligt??? Tack och lov är det näst sista gången jag har trippla stallhyror. Thank god! säger jag bara. Efter det kommer det att lätta mycket. Kan ju tillägga att just den här räkningen var på 7000:-. Ja, ni hörde rätt sju fucking jävla tusen spänn. Jag ska inte klaga. Hästarna har det suveränt på det stället och efter en del historier man har hört genom tiderna betalar jag gladeligen till dem. Sammanfattning: Mitt problem var alltså att ekvationen fortfarande gick ihop. Hmm.....

Nu till nästa problem. Har svårt att välja om jag ska styra runt möbler eller åka och hälsa på någon. Det skulle vara trevligt att hälsa på "någon". Vägen förbi passerar nämligen IKEA och jag vill gärna ha ett lackbord. Lackborden är bra för de är för små för att man ska kunna äta vid dem har jag räknat ut. Det är dumt att äta i soffan varje dag. Ska fundera lite. Om jag möblerar om ska jag nog försöka hämta sängen också. Den andra delen. Hmm.....hmmmm.....hmmmm......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela