Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vunnit ett ärofyllt pris!

Publicerad 2011-08-30 06:19:28 i Vanlig vardag,

Ja, i morse vann jag ett av de mest ärofyllda priser man kan tänka sig. För andra gången den här veckan och ja, det är bara tisdag, har jag tappat bort både körkort och bankkort. Snyggt va! Igår hittade jag båda, men nu var de borta igen. Hmm.... Behöver jag säga att jag har ångest? Bankkortet gör ju sak samma. Det har ju givit upp betalningsförmågan sedan någon vecka tillbaka och jag behöver ändå ett nytt. Körkortet däremot känns lite jobbigt. Visserligen behöver jag väl ett nytt sånt snart också. Jag har alltså vunnit priset för mest senila människan under 30!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela