Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vill man ha något får man ta det annars blir man utan.

Publicerad 2011-08-02 20:18:17 i Vanlig vardag,

Idag har jag haft en jobbig dag. Ni vet en sådan där som bara är dålig. Den var inte det från början, men sedan blev det som bara lite nedåt. Det var tydligen fler som hade en likadan dag. Blir väl så ibland antar jag. Planeterna ligger väl helt enkelt fel eller något i den stilen.

Jaja, ingen idé att fundera mer över det. Jag tror att jag ska ta och gå en sväng för det brukar hjälpa. Imorgon har planeterna inget val annat än att återgå till bra platser.

Jag har funderat lite och insett att jag varit sjukt klantig på ett plan och nu verkar det vara försent. Livet går vidare och nästa gång får jag väl helt enkelt visa lite mer respekt alternativt sätta ner foten på en gång och visa var skåpet ska stå.

Jag hoppas på ett bra besked från annat håll snart också. Det behövs nu. Jag skulle behöva lite hjälp på traven vissa bitar i mitt liv. Nu har det varit trögt länge och jag vill att det ska börja släppa och gå framåt igen.

En lösning har jag iaf kommit på gällande mina kurs-problem. Det är en ful lösning på problemet, men det löser mitt problem och det är väl huvudsaken. Hur resten av världen ser på det, ja, det skiter jag faktiskt i. Vill man ha något får man ta det annars blir man utan. Jag tänker inte vara utan den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela