Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varför mannen lät sig hunsas?

Publicerad 2011-08-20 08:17:12 i Vanlig vardag,

Alltså jag undrar en sak från gårdagen. I "gänget" fanns en man och en kvinna som tidigare varit gifta. Det jag fascinerades över var hur hunsad mannen fortfarande var av sin kvinna. Det var så väldigt tydligt över hur han inte alls kunde göra vad han hade lust med utan han kollade hela tiden så att han fått ett godkännande. Sedan kom kvinnan på att hon skulle åka hem, jamen, då klev mannen bara upp och följde lydigt med som en väluppfostrad hund. Hade det inte varit lättare för dem att fortsätta vara gifta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela