Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här med den här Mr X, Stalkern och den nya bloggen.

Publicerad 2011-08-27 13:23:33 i Vanlig vardag,

Jag måste bara säga det här. Hela historien känns bara så absurd. Nu kanske det bara är ur mitt perspektiv det är absurdt, men det är ju det enda perspektiv jag har. Nu har ju visserligen Stalkern skrivit från sitt perspektiv och jag är ju korkad, naiv och dum och så jag utgår helt enkelt från att det stämmer.

Nu då till denna "nya" blogg. Från mitt perspektiv igen då. Jag gör det enbart som en rolig grej. Det finns många kvinnor som är ute efter någon hämnd eller på annat sätt att förstöra. Jag fungerar inte så. Historien är så sjuk att det bara är en rolig grej. Från min sida sett har det inget med denna Mr X att göra längre. Ett tag kände jag att han kanske borde tillfrågas eller något, men sedan tänkte jag att han får fan skylla sig själv. Är man så jävla dum att man lämnar ut en bloggadress tillhörande en person man precis träffat och dejtat till sitt ex. Vad tror man? Det är klart att denna fortsätter läsa. Eller? Det är faktiskt lite dumt när jag talat om att jag ser vilka som är inne och läser. Det han kanske inte visste är mitt extremt logiska sinne och speciellt då att se mönster och saker som avviker från det normala. Han visste ju inte heller då att jag minst tillhör 7% topp i Sverige gällande intelligenta människor. Jag orkade ju inte göra hela intelligenstestet så jag vet inte den exakta siffran.

Jag själv kände till slut att jag var tvungen att fråga denna Mr Big. Han kan vara totalt rak och ärlig mot mig och säger nej om han anser att det kan vara till skada. Eftersom han tyckte att jag skulle köra, så kör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela