Real Time Analytics

Livet På En Kant

Usch!

Publicerad 2011-08-28 14:27:08 i Vanlig vardag,

Sitter i stallet nu och vill helst inte vara ute. Idag vill jag inte ens ta risken att han skulle komma. Nu tror jag inte att det är så troligt, men jag vet ju aldrig och vill som sagt inte chansa. Just nu ångrar jag den där förbannade lappen. Då hade jag sluppit bli sjuk, sluppit bli stalkad och sluppit känna så här nu. Det var ju inte så att jag fick någon sjukdom av honom, men hade jag inte träffat honom hade jag inte blivit sjuk. Orkar inte förklara. Hade jag varit mer uppmärksam hade jag inte blivit så dålig heller. Jaja, bara att gå vidare, men just här och nu vill jag tycka lite synd om mig själv och känna mig lite emlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela